Pages

Nuff

Monday, 6 August 2012

Achooooo!!!!! Achoooo!!!!!


Achooo!!! Achooo!!!! Achoooo!!!! Alhamdulillah.....




Achooo!!! Achooo!!!! Achoooo!!!! Alhamdulillah.....

Dari semalam  lagi deknie asyik duk sebut ayat tu je...huhu... dah la aku keje ni duk dalam ekon... makin kerap la duk sebut ayat tu... aduuuhhh.... tak tahan.. sejuk.. sakit pala... hidung ni dah rasa cam hidung badut dah... BESAR dan MERAH.... huhuhu.....

sabar deknie... dugaan je tu... jgn cepat mengeluh yer... Allah tak mendatangkan dugaan dan ujian jika kita tak mampu menghadapinya....


P/s : Rasa nak tido je... mata dah hampir tertutup rapat dah ni...




20 comments:

  1. yarham killah....

    tapi seelok eloknya, bila bersin dah lebih 3 kali, tak perlu sebut alhamdulillah lagi... bila dah lebih 3 kali, maknanya tu adalah penyakit... ustaz sya kata.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer ker abg ameng?? dah terbiasa... kalo bersin, mesti sebut alhamdulillah... kalo selsema, apatah lagi la kan..hehhe

      Delete
    2. betul... sya sampaikan apa yang sya tau... hehehe

      Delete
  2. standby ubat ya dek nie,
    takut jejiran kat office terjangkit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ubat bleh mkn mlm je kak.. skang ni posa...hehehe...
      bukan sharing is caring ke kak... opsss...hehehhee

      Delete
  3. akak dah follow jugak
    salam kenal-kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks akak... welcome to blog deknie..

      Delete
  4. tak cukup rehat la tuu...lps ni rehat cukup2 k...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. dah balik awal... tp kat umah ni takde selsema plak.. ngengada kan..hehhehe

      Delete
  6. Replies
    1. ada gak resdung...tapi tak la teruk sgt...
      banyak habuk kot...

      Delete
  7. achooo ? huhuhuhu... tapi lebih ramai yg menyebut... ha.. ha.. hasim!! huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hasim?? kadang2 tersebut gak perkataan tu..hehhee... alhamdulillah.. ari ni dah ok sikit...

      Delete
  8. Replies
    1. alhamdulillah... dah sihat dah ari ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...